مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:512023-08-28اقتصادي

رشد 5 برابری خدمات گذرنامه زیارتی در استان یزد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ سیدجواد موسوی گفت: در استان یزد در سال گذشته حدود شش هزار نفر برای دریافت خدمات گذرنامه زیارتی مراجعه کرده بودند که این عدد در سال جاری به 30 هزار نفر رسیده است و رشد 5 برابری را در این زمینه شاهد هستیم.

وی در خصوص صدور گذرنامه زیارتی نیز افزود: این گذرنامه با جلد آبی رنگ و در 12 صفحه به مدت 5 سال با مبلغ 50 هزار تومان صادر می شود که فقط می توان در ماه صفر برای سفر به عراق از آن استفاده کرد.

  رییس پلیس اداره گذرنامه استان یزد گفت: از ابتدای مردادماه امسال تاکنون 19 هزار جلد گذرنامه زیارتی صادر شده و روند صدور گذرنامه تا اطلاع ثانوی از ساعت 7 صبح تا 19 در ترمینال پرواز های خارجی فرودگاه شهید صدوقی یزد ادامه دارد.

موسوی در خصوص تمدید گذرنامه هم گفت: گذرنامه هایی که اعتبارشان بعد از تاریخ اول فروردین ماه 1392 است، به مدت شش ماه تمدید می شود که فقط در زمان اربعین امسال می توان از آن استفاده کرد.

  وی در پایان سخنان خود تمدید گذرنامه زائران را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و خاطرنشان کرد: در روز های گذشته 10 هزار گذرنامه در یزد تمدید شده است.

پایان پیام/الف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 5 برابری خدمات گذرنامه زیارتی در استان یزد

رشد 5 برابری خدمات گذرنامه زیارتی در استان یزد