مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-19حوادث

انهدام باند جعل اسناد ثبتی در شرق تهران


رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند جعل اسناد ثبتی در شرق تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انهدام یک باند جعل اسناد رسمی در شرق تهران، گفت: متهمان با جعل اسناد، اقدام به خرید و فروش اموال شهروندان می کردند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت: در اولین روزهای شهریور ماه امسال، پرونده ای تحت عنوان جعل وکالت نامه تعویض پلاک خودرو، از شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه هشت تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره 13 معاونت مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ارجاع شد.

 شاکی به کارآگاهان گفت: سند وکالت نامه تعویض پلاک خودروی سواری اش در سال گذشته و بدون حضور او در یک دفترخانه تنظیم شده است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: متعاقباً اقدامات لازم برای احضار مالک دفترخانه ثبت اسناد به اداره آگاهی صورت گرفت و متعاقبا این فرد که حسین نام داشت در برابر کارآگاهان قرار گرفته و عنوان داشت که هرگز به این موضوع ارتباطی نداشته است و جاعلی را که اشاره می شود، نمی شناسد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت، تصریح کرد: در بازجویی های تکمیلی این فرد مدعی شد که خود شاکی در دفترخانه حاضر شده و اقدام به امضای اسناد کرده است اما در نهایت لب به اعتراف گشود و به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند جعل اسناد ثبتی در شرق تهران

انهدام باند جعل اسناد ثبتی در شرق تهران