مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-30اقتصادي

رشد 135 درصدی صادرات از گمرک چهارمحال و بختیاری


مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: در پنج ماهه سال جاری 103 میلیون و 604 هزار تن صادرات داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 135 درصد رشد و از نظر ریالی نیز 53 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عبداللهی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: علی رغم اینکه گمرک سومین تامین کننده نیازهای مردم است، هنوز انبار گمرکی در استان وجود ندارد که در این راستا در سفر سال گذشته رییس جمهور مصوب شد و در حال حاضر زمین آن تامین شده است.

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای کمک به حوزه تولید و صنعت، تمام کالاهای تولیدی که نیاز واحدهاست و وارد استان می شود بدون وقفه در اختیار واحدها قرار می گیرد.

وی افزود: شهرستان بروجن 45 درصد از حجم تجاری استان را دارد اما گمرک در این شهرستان نیست که تلاش ها برای ایجاد اداره گمرک در این شهرستان شده و اکنون آماده افتتاح است همچنین برای انبار کالاها نیز پیگیری های لازم در دستور کار است.

عبدالهی با اشاره به اینکه 70 درصد پرونده قاچاق در لردگان و بروجن ثبت شده است، بیان کرد: یکی از شرکت هایی که صادرات عمده ای از مبدا استان چهارمحال و بختیاری دارد، پتروشیمی لردگان است که تنها از بندر امام خمینی(ره) 200 میلیون دلار صادرات داشته است و در حال حاضر با رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 135 درصدی صادرات از گمرک چهارمحال و بختیاری

رشد 135 درصدی صادرات از گمرک چهارمحال و بختیاری