مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 19:002023-09-15سياسي

رییسی: راه اندازی قطار سریع السیر تهران - مشهد از اولویت های کشور است


رییسی با تاکید بر اینکه راه اندازی قطار سریع السیر تهران به مشهد از اولویت های کشور است، گفت: استاندار خراسان رضوی پیگیری های خوبی دراین باره داشتند.

- رییسی با تاکید بر اینکه راه اندازی قطار سریع السیر تهران به مشهد از اولویت های کشور است، گفت: استاندار خراسان رضوی پیگیری های خوبی دراین باره داشتند.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه راه اندازی قطار سریع السیر تهران به مشهد از اولویت های کشور است، گفت: استاندار خراسان رضوی پیگیری های خوبی دراین باره داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی عصر امروز 24 شهریورماه در دیدار با مدیران کشوری، استانی و دستگاه های خدمت رسان به زائران رضوی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: ما به عنوان مسئول وظیفه داریم تدارک لازم برای انجام یک زیارت ارزان، آسان، دلنشین و سازنده را ببینیم و فراهم آوردن چنین زیارتی وظیفه ماست.

  وی ادامه داد: دهه آخر صفر یکی از قله های زیارت است و همانطور که امروز مدیران ملی نیز برای این خدمت رسانی بسیج شده اند، در سایر ایام اوج حضور زائران نیز باید چنین اقداماتی برنامه ریزی شود.

  رییس جمهور بر پیگیری مصوبات کارگروه ملی زیارت تاکید کرد و افزود: باید نیازهای مشهد و زائران را به درستی احصا کنیم و برای رفع آنان برنامه ای با زمانبندی مشخص داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: راه اندازی قطار سریع السیر تهران - مشهد از اولویت های کشور است

رییسی: راه اندازی قطار سریع السیر تهران - مشهد از اولویت های کشور است