مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-20بين الملل

اختلال در فرودگاه بن گوریون؛ انگشت اتهام تل آویو به سوی روسیه


سازمان فرودگاه های رژیم صهیونیستی با اعتراف به بروز اختلال در فرودگاه بن گوریون طی چند ماه اخیر، مدعی شد که فرضیه نقش سیستم های پدافندی روسیه در سوریه در حال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان های فرودگاه های رژیم صهیونستی، از وجود اختلال در فرود هواپیماها در فرودگاه بن گوریون به دلیل یک حمله جدی در ماه های اخیر خبر دادز این سازمان اسارییلی ادعا کرد: طرف هایی ناشناس دستگاه های سامانه موقعیت یابی جهانی (GPS) را برای فرود هواپیماها در فرودگاه بن گوریون مختل می کنند، که منجر به فرود هواپیماها در مسیرهای جایگزین با توجه به دشواری فرود در باند فرود تعیین شده برای آن ها می شود.

فرودگاه بین المللی بن گوریون بزرگترین فرودگاه بین المللی رژیم صهیونیستی است که در حومه شهر لد و 15 کیلومتری جنوب شرقی تل آویو واقع شده است.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از  مقامات رژیم موقت ادعا کرد که این مقامات در حال بررسی این موضوع هستند که آیا تجهیزات جنگی الکترونیک روسی که در سوریه و شرق مدیترانه فعال است، پشت این موضوع است یا خیر؟ زیرا در گذشته، سابقه این امر وجود داشت.

سازمان فرودگاه های رژیم صهیونیستی نیز در عین حال تاکید کرد که با وجود تغییر در باند فرود، حرکت فرود و پرواز هواپیماها، تحت تأثیر قرار نگرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در فرودگاه بن گوریون؛ انگشت اتهام تل آویو به سوی روسیه

اختلال در فرودگاه بن گوریون؛ انگشت اتهام تل آویو به سوی روسیه