مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 00:002023-09-09سياسي

سؤال 17 نماینده شاخص مجلس از وزیر کار درباره عملکرد ضعیف مدیرعامل دخانیات


17 نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات موجود در شرکت دخانیات و عملکرد ضعیف مدیرعامل این شرکت از سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سؤالاتی داشته که به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا خبرگزاری فارس، 17 نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات موجود در شرکت دخانیات کشور و عملکرد ضعیف مدیرعامل این شرکت از سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سؤالاتی داشته که وزیر باید با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به این سؤالات پاسخگو باشد.

به گفته 17 نماینده شاخص مجلس شورای اسلامی، با وجود اینکه مسئولیت تولید، توزیع، عرضه، خرید، صادرات، واردات و حمل و نقل کالای دخانیاتی، ماشین آلات، لوازم و تجهیزات و قطعات مربوط به شرکت دخانیات کشور بر عهده این شرکت قرار دارد، این شرکت علی رغم ظرفیت های ویژه ای که در اختیار دارد اما تقریبا در هیچ حوزه ای در برابر رقیبان موفق عمل نکرده است و قافیه را به صورت کامل به آنها باخته است.

همین مسئله سبب آن شده که این نمایندگان سؤالاتی را تنظیم کرده و به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع داده تا شخص وزیر کار را برای پاسخگویی به آنها احضار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سؤال 17 نماینده شاخص مجلس از وزیر کار درباره عملکرد ضعیف مدیرعامل دخانیات

سؤال 17 نماینده شاخص مجلس از وزیر کار درباره عملکرد ضعیف مدیرعامل دخانیات