مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-12حوادث

تهدید به قتل همسر با اسلحه شکاری در بجنورد


رییس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری فردی که در پیام رسان های داخلی، همسرش را تهدید به قتل با اسلحه شکاری کرده بود، خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری فردی که در پیام رسان های داخلی، همسرش را تهدید به قتل با اسلحه شکاری کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ یوسف شاکری گفت: یکی از شهروندان به پلیس فتا استان مراجعه و بعد از ارائه شکواییه قضایی گفت همسرش که مدتی است به دلیل مشکلات خانوادگی از وی متارکه کرده، او و برادرش را با اسلحه شکاری و از طریق ارسال پیام در پیام رسان بومی تهدید به قتل کرده است که تقاضای رسیدگی به موضوع را داشت.

وی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده بلافاصله در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، افزود: در یک عملیات پلیسی، مجرم دستگیر، به پلیس فتا استان انتقال و نسبت به موضوع جرم از او تحقیق به عمل آمد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در اظهاراتش به بزه ارتکابی خود معترف شد ولی جهت گمراه کردن مامورین پلیس فتا، سلاح شکاری دارای مجوز همسایه خود را به کارشناسان تحویل داد: با دقت و هوشیاری کارشناسان پلیس فتا، این سلاح که شباهت بسیار زیادی به اسلحه متهم داشت تشخیص داده شد و متهم ناچار به تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید به قتل همسر با اسلحه شکاری در بجنورد

تهدید به قتل همسر با اسلحه شکاری در بجنورد