مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-22سياسي

جبهه مقاومت و ارزش های انقلاب اسلامی در دنیا قدرتمندتر از همیشه است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دشمنان در هشت سال دفاع مقدس خواستند جلوی حرکت عظیم انقلاب و اندیشه های امام راحل را بگیرند اما امروزه جبهه مقاومت و ارزش های انقلاب اسلامی در دنیا قدرتمندتر از همیشه و استکبار جهانی به زانو در آمده و روبه سراشیبی است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دشمنان در هشت سال دفاع مقدس خواستند جلوی حرکت عظیم انقلاب و اندیشه های امام راحل را بگیرند اما امروزه جبهه مقاومت و ارزش های انقلاب اسلامی در دنیا قدرتمندتر از همیشه و استکبار جهانی به زانو در آمده و روبه سراشیبی است.

سید علی احمدزاده روز جمعه 31 شهریورماه 1402 در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد که در بلوار بویراحمد یاسوج برگزار شد، افزود: دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان در آن دوران طلایی افکار و اندیشه های امام (ره)و خط انقلاب را ماندگار و پایه های نظام و انقلاب را قوت بخشید.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس و جنگ تحمیلی اظهار کرد: همه دشمنان در هشت سال دفاع مقدس دست به دست هم دادند و خواستند جلوی حرکت عظیم انقلاب و اندیشه های والای امام راحل را بگیرند اما امروزه جبهه مقاومت و ارزش های انقلاب اسلامی در دنیا قدرتمندتر از همیشه و استکبار جهانی به زانو در آمده و روبه سراشیبی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت و ارزش های انقلاب اسلامی در دنیا قدرتمندتر از همیشه است

جبهه مقاومت و ارزش های انقلاب اسلامی در دنیا قدرتمندتر از همیشه است