مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:052023-08-29ورزشي

والیبال ایران درخطر از دست دادن المپیک/اعلام دلایل شکست برابرژاپن


ملی پوش سابق والیبال ایران با بیان این که کسب سهمیه المپیک برای این رشته به خطر افتاده، گفت: فشاری که از لیگ ملت ها روی بازیکنان وارد شده بود، - آنها را شکست خورده به مصاف ژاپن فرستاد.

عادل غلامی درباره شکست مقابل ژاپن و کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: در آسیا تیم های مثل ژاپن، کره جنوبی، چین و ایران با هم رقابت می کردند که گاهی اوقات در برخی مسابقات ما بهتر بودیم و گاهی وقت ها هم آن ها تیم برتر میدان بودند.

از سال 2000 که استارت والیبال نوین در ایران زده شد، والیبال همیشه رو به پیشرفت بود ولی در چند سال اخیر روند به گونه ای پیش رفته که نمی توان به پیشرفت والیبال ایران در آینده امیدوار شد و همین موضوع نگران کننده است.

اعتقاد ندارم بازیکن حق اظهارنظر ندارد وی در واکنش به این موضوع که بازیکنان تیم ملی، عطایی را به عنوان سرمربی قبول ندارند و آیا وقت تغییر سرمربی تیم ملی فرارسیده است، گفت: من حتی یک روز تمرینات تیم ملی را از نزدیک ندیدم بنابراین نمی توانم در مورد این موضوع صحبت کنم، اما برخلاف خیلی از دوستان که معتقدند بازیکنان حق اظهارنظر ندارند، من کاملاً مخالف هستم و به نظرم این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد و جز مهم ترین مسائل اصلی والیبال به حساب می آید، چرا که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال ایران درخطر از دست دادن المپیک/اعلام دلایل شکست برابرژاپن

والیبال ایران درخطر از دست دادن المپیک/اعلام دلایل شکست برابرژاپن