مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-18اقتصادي

پیشرفت 22 درصدی احداث تونل آزادی در ایلام


مدیر طرح هادی شرکت زیرساخت ایلام گفت: پروژه احداث تونل آزادی با پیشرفت 22 درصد در جریان است.

- شریفی راد مدیر طرح های شرکت زیرساخت در استان ایلام صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری  فارس در ایلام گفت: پروژه احداث تونل آزادی که از سال 1400 آغاز شده، تاکنون با پیشرفت فیزیکی 22 درصد در جریان است.

وی با اشاره به اینکه، قرارداد این پروژه نزدیک به 100 میلیارد تومان است، افزود: امیدواریم سال آینده این پروژه تکمیل و کار آن به اتمام برسد.

مدیر طرح های شرکت زیرساخت در استان ایلام ادامه داد: جهت تسریع در روند کاری این پروژه عملیات اجرایی به طول 3 هزار و 303 متر از دو طرف تونل دنبال می شود.

 شریفی راد خاطر نشان کرد: طول تونل در قطعه اول هزار و 670 متر است که 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قطعه دوم هزار و 530 متر است و تقریباً یک کیلومتر و 100 متر نیز مسیر دسترسی دارد.

وی گفت: در قطعه یک این پروژه کار با سرعت در حال انجام است و هم زمان با حفر تونل، کار ایجاد راه های دسترسی نیز انجام می شود.

 شریفی راد تصریح کرد: اجرا و بهره برداری از تونل آزادی با حذف تقریباً 25 پیچ حادثه خیز باعث تسریع در رفت و آمد و حل مشکلات ترافیکی مسیر ایلام به حمیل می شود، همچنین طول مسیر مذکور 4 کیلومتر کاهش پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 22 درصدی احداث تونل آزادی در ایلام

پیشرفت 22 درصدی احداث تونل آزادی در ایلام