مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-17ورزشي

دو بازیکن مصدوم داریم/مس شهربابک تیم خوبی است اما هدف ما پیروزی است


سرمربی اردکان با بیان این که دو نفر از بازیکنان اصلی در ترکیب دچار مصدومیت هستند و امیدوارم دوران نقاهتشان به سرعت سپری شود، گفت: مس شهربابک کادر فنی و سرمربی با دانش و همچنین بازیکنان با تجربه ای دارد اما بازیکنان ما انگیزه بالایی برای پیروزی دارند.

- ایسنا/یزد سرمربی اردکان با بیان این که دو نفر از بازیکنان اصلی در ترکیب دچار مصدومیت هستند و امیدوارم دوران نقاهتشان به سرعت سپری شود، گفت: مس شهربابک کادر فنی و سرمربی با دانش و همچنین بازیکنان با تجربه ای دارد اما بازیکنان ما انگیزه بالایی برای پیروزی دارند.

سعید اخباری در گفت وگو با ایسنا در خصوص شرایط تیم چادرملو قبل از مصاف با تیم مس شهربابک، گفت: با توجه به فشردگی زمان بندی رقابت ها در دو هفته اول لیگ، خدا را شکر توانستیم بازی اول را در خانه با پیروزی پشت سر بگذاریم، هرچند از بازی دوم یک امتیاز بیشتر کسب نکردیم، اما با توجه به گرمای شدید هوای شهر اهواز از عملکرد و جنگندگی بازیکنان راضی بودم.

وی افزود: در حال حاضر و قبل از شروع هفته سوم با برنامه ریزی مجموعه کادر فنی تمرینات میدانی و برنامه ریکاوری خوبی را پشت سرگذاشتیم، اما دو نفر از بازیکنان اصلی در ترکیب دچار مصدومیت هستند که امیدوارم دوران نقاهتشان به سرعت سپری شده و به تمرینات بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بازیکن مصدوم داریم/مس شهربابک تیم خوبی است اما هدف ما پیروزی است

دو بازیکن مصدوم داریم/مس شهربابک تیم خوبی است اما هدف ما پیروزی است