مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-27اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 52پروژه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد طی هفته دولت


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 52 پروژه مهم بخش کشاورزی در این استان طی هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 52 پروژه مهم بخش کشاورزی در این استان طی هفته دولت خبر داد.

سید علی معتمدی پور در حاشیه بازدید از طرح آبیاری تحت فشار باغات کاکان شهرستان بویراحمد با بیان اینکه از این میزان هفت طرح کلنگ زنی و مابقی افتتاح و تحویل مردم و کشاورزان داده می شوند، اظهار کرد: بیشترین طرح های افتتاحی در هفته دولت مربوط به بخش آب و خاک و امور فنی و مهندسی است به طوری که در این بخش 22 طرح به طور کامل افتتاح و کلنگ سه طرح دیگر به زمین زده می شود.

وی با بیان اینکه نگاه مدیریتی این سازمان روی افتتاح طرح های نیمه تمام و بر زمین مانده است، اظهارکرد: ترکیب 45 طرح افتتاحی و هفت طرح کلنگ زنی نمایانگر چنین رویکردی در مدیریت بخش کشاورزی است البته بخش زیادی از طرح های افتتاحی نیز طرح هایی هستند که در همین دولت کلنگ زنی شدند و در این هفته دولت به بهره برداری می رسند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز 9 طرح مهم داریم که همگی افتتاح و به بهره برداری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 52پروژه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد طی هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 52پروژه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد طی هفته دولت