مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 05:402023-09-05اقتصادي

استقرار دو دستگاه خودروی سیار عرضه بنزین در پایانه مرزی باشماق


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از خدمات رسانی دو دستگاه خودروی ‏سیار عرضه بنزین در مسیر مریوان به پایانه مرزی باشماق برای ارائه بنزین به خودروی زائران اربعین حسینی خبر داد.

-  جهانبخش ‏نوکانی در حاشیه بازدید از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی ناحیه مریوان و پایانه مرزی باشماق در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: عملیات تامین و توزیع مطلوب فرآورده های نفتی در سطح ‏تاسیسات انبار نفت سنندج برای ارسال فرآورده به مجاری عرضه سوخت مسیر زائرین اربعین، ‏پایانه مرزی باشماق و دیگر مجاری عرضه نواحی منطقه که در مسیر استان های کرمانشاه و ‏ایلام قرار دارند به نحو مطلوبی در جریان است‏.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به تعیین مرز باشماق مریوان به عنوان مرز رسمی تردد زوار ‏اربعین حسینی برای دومین سال متوالی اظهار کرد: این منطقه برنامه ریزی مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب به ‏زوار اربعین و تسهیل سوخت رسانی به وسائل نقلیه متردد در مسیر شهر مریوان تا پایانه مرزی ‏باشماق انجام داده است.

وی افزود: در این راستا دو دستگاه خودروی عرضه سیار بنزین در این مسیر برای سوخت رسانی ‏پایدار و مطمئن به زائرین در حال تردد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دو دستگاه خودروی سیار عرضه بنزین در پایانه مرزی باشماق

استقرار دو دستگاه خودروی سیار عرضه بنزین در پایانه مرزی باشماق