مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-26پزشكي

147 زائر حسینی در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در شبانه روز گذشته، 147 زائر اربعین حسینی در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهنگ کره بندی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت وگویی رسانه ای به تعداد کل مراجعین به درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد در شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد 147 نفر با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، تنفسی و قلبی به درمانگاه مرزی چذابه مراجعه کردند که تنها یک مورد اعزام به بیمارستان های پشتیبان صورت گرفت و مابقی بیماران در محل درمان و ترخیص شدند.

وی افزود: همچنین 98 مأموریت اورژانسی با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، قلبی و تنفسی انجام شد که 79 بیمار به صورت سرپایی در محل درمان و 19 بیمار به بیمارستان اعزام شدند.

کره بندی بیان کرد: اورژانس بیمارستانی در شبانه روز گذشته تعداد 6 مراجعه کننده داشت که پنج نفر تحت درمان سرپایی قرار گرفته و مرخص شدند و یک نفر بستری شد.

وی یادآور شد: تیم های اعزام شده با استفاده از 37 دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه اتوبوس آمبولانس و 6 دستگاه موتولانس در پایانه مرزی چذابه با آماده باش کامل تا پایان مراسم اربعین به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار اربعین حسینی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

147 زائر حسینی در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند

147 زائر حسینی در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند