مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-06اجتماعي

پیاده روی جاماندگان اربعین در دشت ورامین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)


امسال نیز همانند سال های گذشته پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در دشت ورامین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشت ورامین، پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور عاشقان و دلدادگان به آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام از مقابل مصلی بزرگ شهرستان قرچک به سمت حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) به حرکت درآمد.

پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی بعد از نماز صبح امروز آغاز شد که در بین مسیر پیاده روی تا حرم عبدالعظیم حسنی موکب و ایستگاه های زیادی توسط هیئت های مذهبی و گروه های جهادی، سازمان های مردم نهاد و دستگاه های دولتی ایجاد شده بود که از زائران جامانده اربعین دشت بزرگ ورامین  پذیرایی می کردند.

  در طول مسیر حضور جوانان و نوجوانان چشمگیر بود که در دسته های 5 الی 6 نفر​ی مسیر طی می کردند و ندای لبیک یا حسین سر می دادند.

حضور پرشور و چشم گیر جوانان دهه 80 و دهه 90 در مراسم های ملی و مذهبی نشان داد که این جوانان پای اعتقادات خود هستند، از ارزش های والای این نظام و انقلاب دفاع می کنند، چرا که برای اقتدار این نظام بیش از 220 هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

علیرضا فاتحی نژاد، فرماندار شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص حضور موکب ها در طی مسیر اظهار کرد: ستاد اربعین شهرستان قرچک برنامه ریزی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی جاماندگان اربعین در دشت ورامین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

پیاده روی جاماندگان اربعین در دشت ورامین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)