مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-24سياسي

کلنگ زنی و افتتاح 11 هزار میلیارد ریال پروژه هفته دولت در سمنان


امروز به مناسبت هفته دولت، بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال پروژه در 2 بخش اقتصادی و عمرانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد بهرامی، فرماندار سمنان صبح امروز در آیین آغازین برنامه های هفته دولت سال 1402 که در شبستان بزرگ حرم مطهر حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و سه هزار شهید گلگون کفن استان سمنان را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه با خدمت خالصانه و صادقانه به مردم شرمنده خون شهدا نباشیم، گفت: امروز و در آغازین روز هفته دولت، بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال پروژه در 2 بخش اقتصادی و عمرانی در شهرستان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

فرماندار سمنان بیان کرد: با اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم، امروز هیچ کارگری در شهرستان سمنان دغدغه ای در خصوص فرصت شغلی ندارد.

بهرامی عنوان کرد: 22 واحد صد درصد راکد در شهرستان سمنان در 2 سال گذشته و با مدیریت جهادی استاندار سمنان به چرخه تولید بازگشته و بالغ بر 700 فرصت شغلی جدید فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ادای احترام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان به ساحت آستان مقدس و نورانی امامزاده یحیی بن موسی الکاظم (ع) و شهدای والامقام آرمیده در گلزار شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و افتتاح 11 هزار میلیارد ریال پروژه هفته دولت در سمنان

کلنگ زنی و افتتاح 11 هزار میلیارد ریال پروژه هفته دولت در سمنان