مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-01پزشكي

راهکارهایی برای محافظت از «پوست» در پیاده روی اربعین


با نخوردن غذاهای چرب و شیرین، نوشیدن فراوان مایعات، رعایت بهداشت فردی و پوشیدن لباس های نخی در پیاده روی اربعین از آسیب های پوستی جلوگیری کنید.

- یک متخصص طب ایرانی، گفت: با نخوردن غذاهای چرب و شیرین، نوشیدن فراوان مایعات، رعایت بهداشت فردی و پوشیدن لباس های نخی در پیاده روی اربعین از آسیب های پوستی جلوگیری کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فاطمه اقبالیان، اظهار کرد: عرق سوز شدن، آفتاب سوختگی، جوش در قسمت های مختلف بدن، تعریق فراوان و بوی بد بدن و خشکی و خارش پوست از مشکلات پوستی شایع در پیاده روی اربعین هستند.

وی افزود: برای جلوگیری از این مشکلات کافی است، ضمن رعایت یکسری نکات در انتخاب نوع تغذیه، برخی ملزومات درمانی ساده و کم هزینه همراه داشته باشید.

او خاطرنشان کرد: گرمی هوا، عدم رعایت بهداشت، خستگی، مصرف کم مایعات و خوردن غذاهای چرب و شیرین در حین پیاده روی باعث ایجاد مشکلات پوستی می شوند، بنابراین با رعایت تدابیر طب ایرانی از قبیل مصرف متناوب مایعاتی مانند سکنجبین، فالوده با آب لیمو، نارنج و شربت لیمو و کاهش مصرف غذاهای چرب و شیرین می توان از بروز آنها جلوگیری کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه از لباس های نخی، کلاه و نقاب استفاده کنید، افزود: در زمان خنکی و استراحت در ساعات ظهر می توان مشکلات پوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای محافظت از «پوست» در پیاده روی اربعین

راهکارهایی برای محافظت از «پوست» در پیاده روی اربعین