مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-28فرهنگي

«پسر انسان» به شیراز می رود/ اکران در «هفته فیلم هنر و تجربه»


فیلم سینمایی «پسر انسان» به کارگردانی سپیده میرحسینی در آخرین نمایش خود در «هفته فیلم هنر و تجربه» شیراز به اکران درمی آید.

- فیلم سینمایی پسر انسان به کارگردانی سپیده میرحسینی در آخرین نمایش خود در هفته فیلم هنر و تجربه شیراز به اکران درمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی پسر انسان در حالی اکران خود را در گروه سینمایی هنر و تجربه به پایان می رساند که در آخرین نمایش خود در هفته فیلم هنر و تجربه در روز سه شنبه، 7 شهریور در سینما فرهنگ شیراز (ایران) به اکران گذاشته می شود.

فیلم سینمایی پسر انسان به سرمایه گذاری وحید دلیلی که اکران آن از 7 تیر ماه آغاز شده بود، توانست براساس اطلاعات مندرج در سمفا (سامانه رسمی مدیریت فروش و اکران سینماهای ایران) تنها با داشتن 30 سالن و 195 سانس به فروشی بیش از 250 میلیون تومان و بیش از 6 هزار مخاطب برسد.

این فیلم در صدر جدول فروش کلی گروه هنر و تجربه قرار گرفت و رکورددار پرفروش ترین و پرمخاطب ترین فیلم در چهار سال گذشته این گروه سینمایی شد.

فیلم پسر انسان ، داستان زنی به نام آذر است که بعد از به دنیا آوردن دخترش تغییر جنسیت می دهد و او را در نقش پدر، بزرگ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پسر انسان» به شیراز می رود/ اکران در «هفته فیلم هنر و تجربه»

«پسر انسان» به شیراز می رود/ اکران در «هفته فیلم هنر و تجربه»