مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-02اجتماعي

مواکب سازمان اوقاف در نجف و کربلا چه خدماتی ارائه می کنند؟


حجت الاسلام عادل به منظور بررسی نحوه خدمت رسانی مواکب اوقاف به زائران اربعین از مواکب اوقاف مستقر در نجف و کربلا بازید کرد.

- حجت الاسلام عادل به منظور بررسی نحوه خدمت رسانی مواکب اوقاف به زائران اربعین از مواکب اوقاف مستقر در نجف و کربلا بازید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام غلامرضا عادل -معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه- ضمن بازدید از مواکب مربوط به سازمان اوقاف و مجموعه هایی که از سوی بقاع متبرکه و موقوفات در حال خدمت رسانی به زائران اربعین هستند، گفت: ادارات کل اوقاف استان های البرز، فارس و قزوین اقدام به برپایی موکب در شهر نجف کرده اند و هرکدام کار ویژه مخصوص به خود را تعریف کرده اند.

وی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی و اسکان در موکب استان البرز اظهار کرد: اوقاف استان البرز در جوار مرقد امیرالمؤمنین(ع) یک جایگاه ویژه ای را ایجاد کرده و در موکب اوقاف استان فارس نیز با هماهنگی هایی که بین سایر گروه های جهادی مخصوصا تیم پزشکی و کادر درمان صورت گرفته، خدمات درمانی در کنار پذیرایی و فعالیت فرهنگی ارائه می شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام عادل با بیان اینکه تیم پزشکی مجهزی با تجهیزات و دارو در محل استقرار اوقاف فارس حضور دارند، افزود: طبیعتاً با توجه به ازدحام جمعیت و گرمای هوا، زیاد اتفاق می افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواکب سازمان اوقاف در نجف و کربلا چه خدماتی ارائه می کنند؟

مواکب سازمان اوقاف در نجف و کربلا چه خدماتی ارائه می کنند؟