مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-27سياسي

گفتگو بسترساز رفع سوءتفاهم ها و شکل گیری همکاری هاست


اگرچه ممکن است در نگاه دو کشور ایران و هلند تفاوت هایی وجود داشته باشد،اما گفتگوها در آغاز به رفع سو تفاهمات و در نهایت به تعامل میان طرفین کمک می کند.

- معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: اگرچه ممکن است در نگاه دو کشور ایران و هلند تفاوت هایی وجود داشته باشد،اما گفتگوها در آغاز به رفع سو تفاهمات و در نهایت به تعامل میان طرفین کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در تماس تلفنی علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان و مارسل دیفینک همتای هلندی، درباره آخرین وضعیت روابط جمهوری اسلامی ایران و هلند گفتگو شد.

در این تماس، باقری کنی با اشاره به سابقه مناسبات دو کشور تصریح کرد: ایران و هلند در شرایط جدیدی از همکاری قرار دارند که انتظار می رود در سایه اراده متقابل، همکاریها بیش از پیش گسترش یابد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه اظهار داشت: اگرچه ممکن است در نگاه دو کشور تفاوت هایی وجود داشته باشد، اما گفتگو و رایزنی مستمر همواره انتخاب اول جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با هلند بوده، چراکه معتقدیم این گفتگوها در آغاز به رفع سو تفاهمات و در نهایت به تعامل میان طرفین کمک می کند.

مارسل دیفینک معاون سیاسی وزارت خارجه هلند ضمن تاکید بر اهمیت گفتگو میان دو کشور، خاطر نشان ساخت: ماهیت دیپلماسی چیزی جز گفتگو نیست و اگرچه دیپلماسی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگو بسترساز رفع سوءتفاهم ها و شکل گیری همکاری هاست

گفتگو بسترساز رفع سوءتفاهم ها و شکل گیری همکاری هاست