مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-06اقتصادي

بازار متلاطم مرغ چطور آرام شد


بازار مرغ پس از چند ماه نوسان قیمتی، این روزها به ثبات نسبی رسیده است، به گفته کارشناسان افزایش 44 درصدی جوجه ریزی و واردات مرغ گرم و منجمد، موجب ایجاد ثبات در بازار مرغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قیمت مرغ در بازار پس از نوسانات ماه های گذشته بالاخره به ثبات نسبی رسید ، در حال حاضر مرغ گرم با قیمت کیلویی 78 هزار تومان در مغازه های پروتیینی عرضه می شود، مسئولان قول داده اند این ثبات قیمتی پایدار باشد چون هم جوجه ریزی به اندازه کافی انجام شده و هم خوراک مرغ ها به صورت کامل تامین است.

در حالی بازار این روزها به ثبات نسبی رسیده است که در هفته های اخیر قیمت مرغ از کیلویی 100 هزار تومان هم عبور کرده بود، دلایل زیادی هم برای این رشد قیمت ها گفته می شد از جمله کاهش تولید، کافی نبودن خوراک برای مرغ ها و برنامه ریزی های نامناسب مسئول وقت؛  حتی وزیر جهاد کشاورزی در نخستین نشست خبری با خبرنگاران از جمله از بین رفتن گله های مرغ استفاده کرد.

17 مرداد بود که محمدعلی نیکبخت در این باره گفت: بخش تولیدات دامی در گذشته آسیب دیده اما با سرعت کار را به پیش می بریم و در آینده بسیار نزدیک خبرهای بسیار خوبی در این حوزه خواهیم داشت، اما اجازه بدهید که کار پیش برود و اطلاع رسانی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار متلاطم مرغ چطور آرام شد

بازار متلاطم مرغ چطور آرام شد