مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:202023-08-30اقتصادي

مردم نسبت به کیفیت تولیدات داخل آگاه شوند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: ضروری است با جریان سازی فرهنگی باید دیدگاه و ذهن مردم را نسبت به کالا، از جمله پوشاک، غذا، دارو و.

- سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، امروز در حاشیه نشست مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزار شد، گفت: همان گونه که می دانیم البرز یکی از باراندازهای بخش عمده کالای قاچاق در کشور است که نیروهای خدوم فراجا و سربازان گمنام امام زمان (عج) در این راستا اقدامات لازم را بعمل می آورند.

وی گفت: پدیده قاچاق کالا در استان البرز، علاوه بر آثار سـوء اقتصادی به عنوان یک چالش فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت اســت و از این رو امروز باید از راهکارهای فرهنگی و جریان سازی فرهنگی برای مقابله با قاچاق کالا و همچنین رشد تولید ملی بهره جست.

جابری انصاری افزود: انجمن ها و کانون های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسانه ها و فضای مجازی در جاری و ساری کردن فرهنگ حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا با آمادگی در خدمت فرهنگسازی هستند تا ایجاد فرهنگ مصرف درست را در جامعه رواج دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: بدون شک کاهش تولید داخلی و بیکاری اصلی ترین اثرات مخرب قاچاق کالا بر روی اقتصاد کشـور است و همچنین این پد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نسبت به کیفیت تولیدات داخل آگاه شوند

مردم نسبت به کیفیت تولیدات داخل آگاه شوند