مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-10فرهنگي

فریدون ناصحی «شب شوپن» برگزار می کند


فریدون ناصحی از نوازندگان پیشکسوت پیانو روز جمعه (هفتم مهرماه) تازه ترین رسیتال پیانوی خود را باعنوان «شب شوپن و لیست» در تالار وحدت برگزار خواهد کرد.

- فریدون ناصحی از نوازندگان پیشکسوت پیانو روز جمعه (هفتم مهرماه) تازه ترین رسیتال پیانوی خود را باعنوان شب شوپن و لیست در تالار وحدت برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این کنسرت ناصحی به اجرای آثار بزرگان موسیقی کلاسیک جهان می پردازد و این در حالی است که او پیش تر در فرهنگسرای نیاوران هم رسیتال پیانوی خود را در سال 96 برگزار کرده بود.

همچنین این هنرمند در سال 95 به اجرای قطعاتی از موتزارت، شوبرت، شوپن، لیست، مفیستو والس و راخمانینف در تالار وحدت پرداخت.

فریدون ناصحی فرزند حسین ناصحی آهنگساز شهیر ایرانی در سال 1354 موفق به اخذ بورسیه جهت ادامه تحصیلات خود در کشور آلمان شد.

وی بعد از اتمام دوره تحصیلاتش در رشته سولیستی پیانو و اجرای چندین رسیتال پیانو در این کشور و اتریش به ایران بازگشت و چندین اجرا در تالار وحدت و فرهنگسرای نیاوران برگزار کرد.

این هنرمند سابقه همکاری با موسیقی دانان شهیری همچون ایرج صهبایی، نادر مشایخی و امیل خاچاتوریان را در کارنامه هنری خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریدون ناصحی «شب شوپن» برگزار می کند

فریدون ناصحی «شب شوپن» برگزار می کند