مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 23:152023-09-10پزشكي

افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان یزد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد از افزایش ابتلا به کرونا و بستری بیماران طی چند روز اخیر در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای ماه جاری تاکنون 40 مورد ابتلای قطعی کرونا در استان یزد گزارش شده است.

- دکتر محسن میرزایی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد با بیان این که در مردادماه 25 مورد قطعی ابتلا به کرونا داشتیم که یک مورد سرپایی بود و بقیه بستری شدند، اظهار کرد: از ابتدای ماه جاری تاکنون نیز 40 مبتلای قطعی داشتیم که یک نفر سرپایی و بقیه بستری شدند که نشان دهنده افزایش ابتلاست.

وی با بیان این که وضعیت کنونی استان یزد خبر از افزایش ابتلا به کرونا می دهد، افزود: افراد سالمند و دارای بیماری زنجیره ای باید مراقبت بیشتری داشته باشند چرا که احتمال بستری آنان فراوان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: کاهش موارد سرپایی نیز به دلیل ایمنی بالای ناشی از واکسیناسیون و همچنین ابتلای شهروندان در سال های گذشته صورت می گیرد که یا دیگر مبتلا نشده یا به کرونای خفیفی نظیر سرماخوردگی مبتلا می شوند.

میرزایی با اشاره به این که کرونا از وضعیت همه گیری خارج شده و به یک بیماری بومی تبدیل یافته است، تصریح کرد: همانند سال های گذشته که در ابتدای پاییز از سالمندان و بیماران زمینه ای می خواستیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان یزد

افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان یزد