مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-29اقتصادي

نصف خرید گندم تولیدی فارس توسط تعاون روستایی انجام شده است


مدیرکل تعاون روستایی فارس اعلام کرد: تاکنون بیش از یک میلیون تن گندم در این استان خریداری شده که 625 هزار تن توسط تعاونی های روستایی بوده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعاون روستایی فارس اعلام کرد: تاکنون بیش از یک میلیون تن گندم در این استان خریداری شده که 625 هزار تن توسط تعاونی های روستایی بوده است.

سید کاظم موسوی سه شنبه 7 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره اینکه 562 شرکت تعاونی در فارس تحت پوشش تعاون روستایی فعالیت دارند، گفت: این سازمان در حوزه روستایی و کشاورزی تشکیل شد تا خدماتی در قالب تعاونی به مردم روستایی و کشاورزان ارائه شود.

او ضمن یادآوری اینکه تعاون به عنوان بخش مردمی ساز اقتصاد بوده و در سند توسعه تعاون اهداف کمی آن دیده شده است، به اصلاح سند توسعه تعاون اشاره و اضافه کرد که اسفند سال گذشته این موضوع به تصویب هیئت دولت رسید.

موسوی اضافه کرد: در چشم انداز 10 ساله جذب 45 درصد سرمایه گذاری کل کشور در بخش تعاون، جذب حداقل 15 درصدی از حجم نقدینگی کشور و افزایش حجم بخش تعاون تا 25 درصد از تولید ناخالص مدنظر است.

او ادامه داد: همچنین افزایش در بخش کمی سند توسعه دیده شده و بخش کشاورزی در سند توسعه تعاون به لحاظ کمی 65 درصد سرمایه گذاری در بخش کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصف خرید گندم تولیدی فارس توسط تعاون روستایی انجام شده است

نصف خرید گندم تولیدی فارس توسط تعاون روستایی انجام شده است