مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-28ورزشي

طباطبایی: قول می دهم ملی پوشان مثل همیشه در بازی های آسیایی افتخار آفرینی کنند


اینکه قول بدهم و چه رنگی خواهد داشت قابل پیش بینی نیست، اما من قول میدهم بچه های تیم ملی مثل همیشه برای کاروان ورزش افتخار آفرینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست خبری فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو 2022 از صبح امروز دوشنبه ششم شهریورماه سال 1402 در کمیته ملی المپیک آغاز شد.

در سومین نشست خبری، سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی و ارباب سرمربی تیم ملی کاراته مردان و بانوان، کیکاووس سعیدی و افسانه باقری سرپرست نواب رییس و محسن آشوری سرپرست دبیری فدراسیون کاراته حضور داشتند.

در ابتدای این نشست سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، اظهار داشت: ما در آخرین رویداد آسیایی در مالزی حضور پیدا کردیم و در بخش کاتا و کومیته و پاراکاراته حضور داشتیم، تیم ما شرایط خوبی نسبت به قهرمانی آسیا دارد و بچه های ما آماده تر هستند و امیدوارم که در بازیهای آسیایی موفق باشیم.

المپیک و بازیهای آسیایی برای کاروان ورزش ایران مهم بوده و است، تیم ما تیم آماده ای است، کادرفنی پخته ای داریم و ورزشکاران آماده ای در تیم ملی دارند و سعی شده از بهترین نفرات برای حضور در بازیهای آسیایی استفاده شود.

  وی در ادامه افزود: هشت کاراته کا (چهارنفر در مردان و چهار نفر در بانوان) در بخش مردان و بانوان به این مسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی: قول می دهم ملی پوشان مثل همیشه در بازی های آسیایی افتخار آفرینی کنند

طباطبایی: قول می دهم ملی پوشان مثل همیشه در بازی های آسیایی افتخار آفرینی کنند