مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-19بين الملل

درخواست نخست وزیر فلسطین از آمریکا برای ایفای نقش در توقف شهرک سازی ها


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (سه شنبه) از دولت آمریکا خواست تا نقش کارآمدی را در جلوگیری از تجاوز رژیم صهیونیستی در حق اراضی و مردم فلسطین و توقف شهرک سازی ها و حفظ راهکار دو دولتی در سایه تخریب سیستماتیک امکان اجرای این راهکار توسط تل آویو ایفا کند.

- نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (سه شنبه) از دولت آمریکا خواست تا نقش کارآمدی را در جلوگیری از تجاوز رژیم صهیونیستی در حق اراضی و مردم فلسطین و توقف شهرک سازی ها و حفظ راهکار دو دولتی در سایه تخریب سیستماتیک امکان اجرای این راهکار توسط تل آویو ایفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با باربارا لیو، معاون وزیر خارجه در امور خاور نزدیک در وزارت خارجه آمریکا درخصوص موفقیت آمیز بودن کنفرانس حامیان مالی که قرار است در مقر سازمان ملل در نیویورک برگزار شود، گفت وگو کرد.

اشتیه گفت: نیاز مبرمی به اعمال فشار آمریکا بر رژیم صهیونیستی وجود دارد تا ما بتوانیم انتخابات سراسری از جمله در قدس برگزار کنیم که این مساله ای اساسی برای مردم فلسطین است.

وی بر اهمیت تقویت روابط دوجانبه فلسطین و ایالات متحده جهت به رسمیت شناختن کشور فلسطین تاکید کرد و مجدداً از دولت آمریکا خواست به وعده های خود در قبال فلسطین عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نخست وزیر فلسطین از آمریکا برای ایفای نقش در توقف شهرک سازی ها

درخواست نخست وزیر فلسطین از آمریکا برای ایفای نقش در توقف شهرک سازی ها