مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-22حوادث

کشف 6 تن چوب قاچاق در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف شش تن چوب جنگلی قاچاق از دو دستگاه خودرو نیسان توسط ماموران کلانتری 13 شهرستان خبر داد.

- سرهنگ احمد ساکی افزود: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، مامورین کلانتری 13 در حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به دودستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و این خودروها را به منظور بررسی دقیق تر مدارک و نوع محموله آن متوقف می کنند این مقام مسئول اظهار کرد: با بازرسی به عمل آمده توسط مامورین از داخل خودروها ، مقدار شش تن چوب جنگلی بدون مجوز قانونی کشف و ضبط گردید که ضمن تشکیل پرونده دو نفر متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.

ساکی تصریح کرد: برخورد قاطعانه پلیس ملایر با ورود انواع کالای قاچاق و غیرمجاز و از جمله چوب های جنگلی به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به صورت ویژه در دستور کار مامورین یگانهای اجرایی انتظامی ملایر قرار دارد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف یک کیلوگرم موادمخدر تریاک با تلاش ماموران کلانتری 13 شهرستان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با عرضه و توزیع موادمخدر و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، ماموران کلانتری 13 شهرستان در پی اطلاع از فعالیت مجرمانه فردی در زمینه توزیع مواد مخدر بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6 تن چوب قاچاق در ملایر

کشف 6 تن چوب قاچاق در ملایر