مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-04سياسي

الطریق الی کربلا، سفر دیدن ها و شنیدن ها از التهاب عاشقی ها


الطریق الی کربلا، پر است از بوییدن ها و دیدن ها و چشیدن ها حتی حس کردن ها، اصلا اینجا هر کدام از حواس چندگانه بابی می شود تا اشک یقه دلت را بگیرد و علقه نامی همچون حسین به دلت شور بیندازد و واژه به واژه های عاشقی در کارگاه ذهنت دست به ساختن بهترین مفهوم شوند.

- خبرگزاری فارس_همدان، سولماز عنایتی: موسم اربعین که می شود، عزم زیارت و مشایه و سفر کاروانی سنجاق لحظه هاست و این سودا تنها با امضای حضرت معجزه وار میسر می شود، در کمال ناباروری اما برات گرفتم و سفر به سرزمین ناگفته ها قسمتم شد.

از پایانه مرزی رد شده، نشده میل به نوشتن و مکتوب کردن بخشی از اعجاز رقم خورده در دفتر اربعین امسال، در وجودم فوران می کند، شوق دیدن و صحنه چیدن چنان از دلم سر می رود که انگار، بی خیال سنگینی کوله و گرمای 40 و چند درجه مسیر می شوم و سلول های خاکستری مغزم دست به کار ثبت و ضبط کردن می شود.

ضبط کردن محبت گل کرده میان سیل زائران از هر قوم و خویش و با هر زبانی، سرآغاز ثبت می شود؛ شروعی که به جوانی خوش قد و بالا که تنهایی عازم بزرگترین رویداد معنوی دنیا شده می رسد.

جوانی که در هلهله گرمای سر ظهر اولین نقاط مرزی عراق نذر کرده و پس و پیش برای زائران ماشین می گیرد و پی تخفیف است تا با کمترین میزان ممکن جمعیت دلباخته راهی نجف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الطریق الی کربلا، سفر دیدن ها و شنیدن ها از التهاب عاشقی ها

الطریق الی کربلا، سفر دیدن ها و شنیدن ها از التهاب عاشقی ها