مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 07:552023-08-24اقتصادي

175 پروژه آبرسانی و فاضلاب در استان البرز به بهره برداری می رسد


به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، 175پروژه در قالب 146 طرح آبرسانی و 29طرح فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای البرز به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/البرز مدیرعامل آبفای البرز گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، 175پروژه در قالب 146 طرح آبرسانی و 29طرح فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای البرز به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری روز پنجشنبه دوم شهریور با اعلام این خبر گفت: در هفته دولت امسال در مجموع 175 طرح فاضلاب و آبرسانی با اعتبار 1958 میلیارد تومان که در حوزه فاضلاب 29طرح شامل افتتاح بخش دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج و استریم (قسمت) دوم از بخش اول تصفیه خانه فاضلاب مهستان، بهره برداری از کانال دفع اضطراری رواناب های سطحی به همراه سازه های جمع آوری پساب بخش های اول و دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب روستاهای زیدشت و فشندک طالقان کلنگ زنی و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل آبفای البرز ادامه داد:همچنین تصفیه خانه فاضلاب روستای ولایت رود هم کلنگ زنی خواهد شد و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای مختلف به بهره برداری می رسد.

وی در مورد پروژه های قابل افتتاح در بخش آبرسانی بیان کرد: در مجموع 146 پروژه در بخش آب در قالب طرح آبرسانی به گرمدره، مهرشهر، فردیس، رجایی شهر، هشتگرد، مشکین دشت، نظرآباد، کرج، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

175 پروژه آبرسانی و فاضلاب در استان البرز به بهره برداری می رسد

175 پروژه آبرسانی و فاضلاب در استان البرز به بهره برداری می رسد