مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-27اجتماعي

خدمت رسانی به زائران در مرزخسروی تاپایان سفرهای اربعین ادامه دارد


رییس سازمان حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه خدمت رسانی به زائران در مرزخسروی ادامه دارد،گفت:بلیط فروشی عتبه حسینی برای بازگشت زائران از کربلا به مرزخسروی آغاز شد.

- محمدمهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اربعین سال جاری مسئولیت حمل و نقل زائران سیدالشهدا توسط قرارگاه عملیاتی حمل و نقل زائران اربعین حسینی از سوی وزارت کشور به سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه واگذار شد.

وی افزود: در راستای تسهیل در حمل و نقل زائران اربعینی در مرز خسروی، تعداد 150 دستگاه اتوبوس شهری در مسیر پارکینگ های شهر قصرشیرین به سمت پایانه مرزی خسروی از 28 محرم تا امروز خدمات دهی می کنند.

رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با ظرفیت 130 دستگاه اتوبوس کولر دار آمادگی خدمت رسانی در طرف عراقی را دارد و منتظر موافقت دولت عراق برای انتقال اتوبوس ها هستیم.

وی با اشاره به کرایه در نظر گرفته شده برای اتوبوس ها در قصرشیرین و طرف عراق، گفت: کرایه اتوبوس از پارکینگ های قصرشیرین تا مرز خسروی مبلغ 20 هزار تومان و در خاک عراق هم مبلغ هزینه اتوبوس های ایران از پارکینگ مرزمنذریه تا گاراژی نزدیکی بغداد 200 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به زائران در مرزخسروی تاپایان سفرهای اربعین ادامه دارد

خدمت رسانی به زائران در مرزخسروی تاپایان سفرهای اربعین ادامه دارد