مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 06:502023-09-13حوادث

دستگیری 75 سارق طی 48 ساعت در هرمزگان


جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری 75 سارق و کشف 27 فقره سرقت در عملیات 48 ساعته پلیس در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد مشوق جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: در راستای افزایش ارتقاء امنیت اجتماعی با تاکید برهم افزایی و ارتقاء کشفیات ، طرح مبارزه با سرقت و دستگیری و برخورد با سارقان در سطح استان به مدت 48 ساعت به اجرا در آمد.

  وی افزود: در این مدت ماموران با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس در نقاط جرم خیز، تعداد 75 سارق را دستگیر و 27 فقره سرقت تاکنون کشف کردند.

  این مسئول انتظامی اذعان داشت: بیشترین سرقت های انجام شده در زمینه سرقت محتویات داخل خودرو، موتورسیکلت ، منزل و سرقت از ساختمان های نیمه کاره می باشد.

  جانشین انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اجرای مکرر طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در طول سال ، در زمینه پیشگیری از سرقت منزل به شهروندان توصیه کرد: زمانی که خانه را ترک می کنند از بسته بودن همه راه های ورودی اعم از درها و پنجره ها اطمینان حاصل نمایند و در صورتی که منزل شما در کنار خرابه، گاراژ، بوستان و مکان های تاریک و خلوت واقع شده است، به ایمنی آن اهمیت بیشتری بدهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 75 سارق طی 48 ساعت در هرمزگان

دستگیری 75 سارق طی 48 ساعت در هرمزگان