مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-10اجتماعي

تدارک ویژه آستان قدس رضوی برای میزبانی از بزرگترین اجتماع عزاداران رضوی


مدیرعالی حرم مطهر رضوی تسهیل تشرف و زیارت زائران را مهمترین وظیفه مجموعه حرم مطهر رضوی در ایام پایانی صفر دانست و گفت: هر ساله میلیون ها زائر به عشق زیارت حضرت رضا(ع) به مشهدمقدس مشرف می شوند چنان که در این روزهای ابتدایی دهه پایانی صفر شاهد حداقل .

- با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه صفر، مشهدالرضا(ع) تمام قد آماده میزبانی از زائران بارگاه ملکوتی سلطان خراسان برای رحلت حضرت رسول(ص)، شهادت امام حسن(ع) و به ویژه ایام شهادت امام رضا(ع) آماده می شود.

در این میان بارگاه منور رضوی به عنوان مرکز معنوی ایران زمین و آستان قدس رضوی به عنوان میزبان زائران و مجاوران، در این ایام بسیار بیشتر از گذشته مرکز کانون توجه و خدمت رسانی است.

مدیرعالی حرم مطهر رضوی تسهیل تشرف و زیارت زائران را مهمترین وظیفه مجموعه حرم مطهر رضوی در ایام پایانی صفر دانست و گفت: هر ساله میلیون ها زائر به عشق زیارت حضرت رضا(ع) به مشهدمقدس مشرف می شوند چنان که در این روزهای ابتدایی دهه پایانی صفر شاهد حداقل 400 هزار تشرف در هر شبانه روز بودیم که آماری افتخارآمیز و غرورآفرین است و بی شک در روزهای پایانی ماه صفر میلیونی خواهد شد.

آمادگی خادمان برای خدمت رسانه شایسته مدیر عالی حرم مطهر رضوی بیان کرد: معاونت اماکن متبرکه رضوی با فراخوان کشیک های خدمتی و توجیه آن ها، آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک ویژه آستان قدس رضوی برای میزبانی از بزرگترین اجتماع عزاداران رضوی

تدارک ویژه آستان قدس رضوی برای میزبانی از بزرگترین اجتماع عزاداران رضوی