مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:002023-08-30حوادث

سیل و آبگرفتگی روستاهای اطراف مشگین شهر را دربر گرفت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تخلیه 15 باب منزل مسکونی بر اثر سیل و آبگرفتگی در روستاهای اطراف مشگین شهر خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تخلیه 15 باب منزل مسکونی بر اثر سیل و آبگرفتگی در روستاهای اطراف مشگین شهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید قویدل 8 شهریور با اعلام وقوع سیل در روستاهای اطراف شهرستان مشگین شهر اعلام کرد: براساس گزارش مردمی با شماره ندای امداد 112 معاونت امداد و نجات استان مبنی بر سیل و آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در ساعت 22:23 شب گذشته در برخی از روستاهای شهرستان مشگین شهر، تیم اعزامی جمعیت هلال احمر با 17 نفر نیروی عملیاتی متشکل از یک تیم جاده، 2 تیم سیلاب و یک تیم ارزیاب با استفاده از 3 دستگاه خودروی امدادی برای بررسی وضعیت و امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

قویدل با اشاره به خسارات ارزیابی شده این سیل خاطرنشان کرد: امدادگران بعد از حضور در این منطقه به 4 خانوار و 19 نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده و 15 باب منزل مسکونی را تخلیه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این حادثه نجاتگران این جمعیت با استفاده از 6 موتور پمپ و لجن کش به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل و آبگرفتگی روستاهای اطراف مشگین شهر را دربر گرفت

سیل و آبگرفتگی روستاهای اطراف مشگین شهر را دربر گرفت