مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-16سياسي

حاشیه های صحن مجلس در هفته ای که گذشت


صحن مجلس در هفته گذشته با حاشیه هایی روبرو بود از جمله اینکه یکی از نمایندگان نزد رییس مجلس رفت و بدون اینکه متوجه باشد میکرفون رییس مجلس باز است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا ، مجلس شورای اسلامی ، در روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته ای که سپری شد، جلسه داشت.

از حاشیه هایی که هفته گذشته  در  صحن علنی مجلس رخ داد ، برخی کلماتی بود که نمایندگان در صحن مجلس به اشتباه تلفظ کردند .

سید محمد مولوی نماینده آبادان در مجلس ، در بخشی از سخنان خود در صحن مجلس گفت : شفافیت در قانون ، عدالت در قانون،  جامعیت در قانون و توسعه نگری در قایون حداقل های یک قانون خوب است و در تلفظ کلمه قانون دچار لکنت زبان شد و نتوانست واژه قانون را به درستی تلفظ کند.

مولوی در ادامه سخنان خود در صحن مجلس به جای واژه تجزیه و تحلیل از آنالیز استفاده کرد و گفت : در برنامه ششم و برنامه قبل از آن هم آنالیزم کردیم و نتیجه گرفتیم اگر برنامه ها خوب  تحقق پیدا کند بین 35 تا 37 درصد است.

رییس مجلس بعد از سخنان نماینده آبادان در مورد تصویب کلیات قانون ملوانی و کولبری و اصلاح ماده یک، به وی گفت : ماده یک رو دو نوبت نوشتید ! پیشنهاد شما ابهام دارد ، دوستان به اصلاح کل چی باید رای دهند؟ و مولوی پاسخ داد : تکرار در سامانه خود به خود بوده که قالیباف قاطعانه در واکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های صحن مجلس در هفته ای که گذشت

حاشیه های صحن مجلس در هفته ای که گذشت