مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-05سياسي

سفیر عراق با رییس کل دیوان محاسبات دیدار و گفتگو کرد


دیوان محاسبات به عنوان بخش نظارتی قوه مقننه، به ایفای نقش تسهیل گری خود در توسعه روابط با کشورهای دوست و همسایه ادامه خواهد داد.

- سفیر عراق در جمهوری اسلامی ایران با رییس کل دیوان محاسبات کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نصیر عبدالمحسن عبدالله، سفیر جمهوری عراق در جمهوری اسلامی ایران با رییس کل دیوان محاسبات کشور دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار که در آستانه اربعین حسینی برگزار شد، دستغیب ضمن خیر مقدم به نصیر عبدالمحسن عبدالله، سفیر جمهوری عراق در جمهوری اسلامی ایران و اشاره به سوابق و تجربیات سیاسی و دیپلماتیک وی، روابط دو کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق را در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خوب توصیف کرد و ضمن تقدیر از مهمان نوازی و همکاری خوب مردم و دولت عراق در میزبانی از زائران ایرانی و غیرایرانی عتبات عالیات در این کشور، برگزاری مراسم شکوهمند اربعین را فرصتی مغتنم برای تعمیق و توسعه روابط میان دو کشور برشمرد.

دستغیب با اشاره به ساختار و قدمت دیوان محاسبات در ایران، گفت: دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نهاد نظارتی قوی و مستقل در حوزه مالیه عمومی، دارای صلاحیت ها و اختیارات گسترده ای در حوزه پیگیری و تسهیل همکاری های دوجانبه و همچنین برخورد با ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر عراق با رییس کل دیوان محاسبات دیدار و گفتگو کرد

سفیر عراق با رییس کل دیوان محاسبات دیدار و گفتگو کرد