مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-03اجتماعي

تامین ناوگان اتوبوس به اندازه نیاز در مرزهای کشور


باتوجه به موج بازگشت زوار از کشور عراق پیش بینی های لازم برای تامین تعداد کافی ناوگان برای حمل و نقل زوار به مقصدهای مورد نیاز انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش امانی رییس سازمان راهداری در پایانه مرزی مهران در خصوص تأمین ظرفیت کافی ناوگان حمل و نقل برای حمل و نقل زوار، گفت: باتوجه به عدم برنامه ریزی های صورت گرفته برای موج بازگشت زوار از مرزهای عراق به کشور در برخی محورها مشکل تأمین اتوبوس داریم؛ مانند اصفهان، قزوین و مازندران که در پی حل تأمین تعداد ناوگان نیز در این خطوط بودیم.

رییس سازمان راهداری گفت: هم اکنون تعداد ناوگان کافی در مرزهای کشور برای حمل و نقل زوار وجود دارد و حدود 500 دستگاه اتوبوس فعال در پایانه برکت برای جابه جایی زوار وجود دارد و از صفر بامداد امروز (12 شهریور) حدود 600 دستگاه اتوبوس از مرز مهران برای خدمت رسانی به زوار حرکت کردند.

وی افزود: از روز گذشته تا به امروز نیز هزار و 800 سرویس اتوبوس به خدمت رسانی زوار درآمدند و پیش بینی های خوبی درخصوص خروج زوار انجام دادیم تا میزان تأخیر را کاهش دهیم.

این مقام مسئول در ادامه تاکید کرد: اگر زائری با ماشین شخصی خود به مرزهای کشور آمده بود در صورت فضای خالی در ماشین شخصی به زائر دیگر نیز خدمت رسانی کند تا میزان ترافیک در مرزها کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین ناوگان اتوبوس به اندازه نیاز در مرزهای کشور

تامین ناوگان اتوبوس به اندازه نیاز در مرزهای کشور