مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-08سياسي

حماسه اربعین امسال نمونه بارز مدیریت جهادی با تفکر ارزشی است


جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: در حماسه اربعین امسال هماهنگی، هم افزایی و مدیریت دستگاه های داخل کشور و تعامل آن ها با کشور عراق برای هر چه بهتر برگزار شدن این راهپیمایی بزرگ است که حقیقتا نمونه بارز مدیریت جهادی با تفکر ارزشی و انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در بیانیه ای از آحاد مردم و همه دست اندرکاران برگزاری حماسه جهانی اربعین تشکر و قدردانی کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم رب الحسین راهپیمایی مقدس و باشکوه اربعین 1445 هجری قمری برگ زرینی بر تاریخ گرامیداشت نهضت حسینی (ع) افزود و نشان داد که امت مسلمان مصمم به تمدن سازی و ایجاد تحول در پرتو معارف قرآن مجید و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

حضور میلیونی مسلمانان ایران و عراق و دیگر کشورها در این حماسه بزرگ نشان داد، امت اسلام روز به روز بر مدار وحدت کلمه حرکت می کند و آماده برای تشکیل تمدن اسلامی است و پیش به سوی جامعه مهدوی قدم برمی دارد.

پیام چشمه همیشه خروشان و همیشه زنده اربعین چیزی جز زنده بودن عدالت و تفکر ظلم ستیزی و استعمارستیزی در مقابل یزیدیان زمان نیست، یزیدیانی که امروز در رنگ و لعابی جدید و با پرچمداری آمریکا و رژیم صهیونسیتی و لشکر رسانه ای شان لرزه بر اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه اربعین امسال نمونه بارز مدیریت جهادی با تفکر ارزشی است

حماسه اربعین امسال نمونه بارز مدیریت جهادی با تفکر ارزشی است