مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-28اجتماعي

تهیه نقشه های ایمنی مراسم جاماندگان اربعین در تهران


معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه و ابلاغ نقشه های محل برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین با همکاری دستگاه های امدادی و واحد ICT این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید آرون درخصوص نقشه های تهیه شده از محل برگزاری مراسم های مرتبط با اربعین حسینی در تهران گفت: نقشه مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از میدان امام حسین (ع) تا میدان حرم عبدالعظیم حسنی (ع) با مشخص کردن تمامی مراکز خدمات رسان مانند ایستگاه های آتش نشانی، پمپ های بنزین، مساجد، مدارس، پارک ها و بوستان ها تهیه شده است.

این نقشه ها مطابق با منطقه بندی اعلامی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونت فنی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ تهیه شده و دارای شش پهنه است.

به گفته آرون، از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا با مسئولیت منطقه 12 به عنوان پهنه اول؛ از میدان شهدا تا میدان خراسان با مسئولیت منطقه 14 به عنوان پهنه دوم، از میدان خراسان تا میدان شوش با مسئولیت منطقه 15 به عنوان پهنه سوم؛ از میدان شوش تا پل سیمان با مسئولیت منطقه 16 به عنوان پهنه چهارم، از پل سیمان تا میدان حرم عبدالعظیم حسنی با مسئولیت منطقه 20 به عنوان پهنه پنجم و پهنه حرم عبدالعظیم حسنی با مسئولیت منطقه 20 به عنوان پهنه ششم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه نقشه های ایمنی مراسم جاماندگان اربعین در تهران

تهیه نقشه های ایمنی مراسم جاماندگان اربعین در تهران