مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-10اقتصادي

تعیین هزار و 103 تکلیف برای دستگاه ها در حوزه جوانی جمعیت


هزار و 103 تکلیف برای دستگاه های متعدد در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تعیین شده است.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: هزار و 103 تکلیف برای دستگاه های متعدد در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تعیین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست و در سال های اخیر به این موضوع کمتر توجه شده به طوری که میزان زاد و ولد در برخی از استان ها کاهش پیدا کرده بود.

وی افزود: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک قانون جامع و کاملی است.

در این قانون تکالیف تمامی دستگاه های اجرایی در رابطه با زاد و ولد و جوانی جمعیت پیش بینی شده و برای اجرای این تکالیف ضمانت اجرای کیفری پیش بینی شده است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مقرر شده است که سازمان بازرسی کل کشور نسبت به نظارت بر اجرای این قانون اقدام کند و با دستگاه هایی که به موقع تکالیفشان را عمل نمی کنند برخورد لازم کند.

هزار و 103 تکلیف برای دستگاه های متعدد در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خداییان ادامه داد: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت حدود هزار و 103 تکلیف برای دستگاه های متعددی که عمده ترین آن ها 45 دستگاه است پیش بینی شده است.

وی افزود: سازمان بازرسی کل کشور در رصدی که راجع به این قانون داشته است تکالیف را احصا و به دستگاه ها ابلاغ کرد و در ابتدا س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین هزار و 103 تکلیف برای دستگاه ها در حوزه جوانی جمعیت

تعیین هزار و 103 تکلیف برای دستگاه ها در حوزه جوانی جمعیت