مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-27اجتماعي

کرمان بیشترین ورزشکاران دانش آموز و فرهنگی را دارد


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان می گوید: 200 هزار و 644 دانش آموز و 12 هزار و 333 نفر از فرهنگیان استان کرمان در مسابقات ورزشی شرکت کردند و در این زمینه بیشترین آمار کشور را داریم.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: به مناسب هفته دولت گفت و گویی را با محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان انجام دادم، او این طور تعریف می کند هم اکنون که در سال دوم دولت سیزدهم هستیم کارهای بسیار خوبی در دولت مردمی انجام داده ایم و رشد 40 درصدی فضاهای ورزشی درون مدرسه ای استان کرمان با 36 هزار مترمربع در قالب طرح شهید سلیمانی را داریم.

طرح شهید سلیمانی چه دستاوردی برای مدارس کرمان دارد؟ وی می گوید: 20 کلاس درس تربیت بدنی، 40 زمین چمن مصنوعی در مدارس و 10 سالن ورزشی سقف بلند در مدارس دخترانه و 10 زمین والیبال ساحلی ازجمله فضاهایی ست که در قالب طرح شهید سلیمانی ایجاد شده است.

منوچهری ادامه می دهد: از سرگیری ساخت پنج استخری که از قبل مانده بود هم در دستور کار قرار گرفت و با تامین اعتبار از محل سفر رییس جمهوری توانستیم مبلغ قابل توجهی را به این استخرها اختصاص دهیم که شهرستان های مختلف استان کرمان از جمله نرماشیر، کوهبنان و ریگان تا پایان سال تحصیلی پیش رو افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان بیشترین ورزشکاران دانش آموز و فرهنگی را دارد

کرمان بیشترین ورزشکاران دانش آموز و فرهنگی را دارد