مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-04سياسي

راهپیمایی اربعین، گام هایی برای خودسازی


یکی از بهترین اعمال صالح که موجب پاکی انسان از گناهان می شود زیارت اربعین و پیاده روی به قصد زیارت حضرت سید الشهدا (ع) در کربلاست.

- یکی از بهترین اعمال صالح که موجب پاکی انسان از گناهان می شود زیارت اربعین و پیاده روی به قصد زیارت حضرت سید الشهدا (ع) در کربلاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی تحت عنوان راهپیمایی اربعین، گامی در خودسازی به مناسبت اربعین حسینی چنین آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَالَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَنُکَفِّرَنَّ عَنْهُمْ سَیِّئَاتِهِمْ وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَحْسَنَ الَّذِی کَانُوا یَعْمَلُونَ (عنکبوت، آیه 7) کسانی که ایمان آورده و عمل صالح انجام می دهند، ما هم گناهان آنها را محو می کنیم و پاداشی بهتر از اعمال نیک آنان به آنها می بخشیم.

در آستانه اربعین حسینی هستیم و خدای متعال را شاکریم که در سالهای اخیر پیاده روی اربعین در بین خیل عظیمی از جوانان کشورمان و قاطبه ی مردم عراق و شیعیان جهان تبدیل به یک فرهنگ عمومی شده است.

یکی از بهترین اعمال صالح که موجب پاکی انسان از گناهان می شود، زیارت اربعین و پیاده روی به قصد زیارت حضرت سید الشهدا (ع) در کربلاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین، گام هایی برای خودسازی

راهپیمایی اربعین، گام هایی برای خودسازی