مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-07سياسي

واکنش مراجع به تعطیلی شنبه ها به جای پنج شنبه ها


نماینده گرمی در مجلس در گفتگو با تسنیم تاکید کرد: اینکه پنج شنبه تعطیل نباشد هیچ اشکال شرعی و مخالفتی با قانون اساسی ندارد و برای دولت نیز بار مالی نداشته و به عبارتی هیچ ابهامی در این زمینه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: ولی اسماعیلی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به آخرین وضعیت طرح ساماندهی تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری کارکنان گفت: دولت لایحه ای تحت عنوان اصلاح ماده 87 قانون خدمات کشوری این به مجلس ارائه کرد که این لایحه حدود 3 ماه پیش در کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی بررسی و به تصویب رسید و لایحه جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رییسه مجلس شد.

وی درباره لایحه مذکور گفت: دولت در این لایحه ساعت کاری کارکنان را از 42 و نیم ساعت در هفته به 41 ساعت کاهش داده بود که با نظر و تصویب اعضا ساعت کاری کارکنان دولت در هفته به 40 ساعت کاهش یافت، بنابراین با موافقت اعضا ساعت کاری در هر روز 8 ساعت و روزهای کاری نیز 5 روز خواهد شد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: بخش دیگر این لایحه مربوط به ساماندهی تعطیلات آخر هفته بود که دولت پیشنهاد تعطیلی روز پنج شنبه را مطرح کرده بود، از طرفی دیگر جمعی از نمایندگان طرح تعطیلی شنبه ها را مطرح کرده بودند که اعضای کمیسیون با اکثریت آرا با تعطیلی روز شنبه مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مراجع به تعطیلی شنبه ها به جای پنج شنبه ها

واکنش مراجع به تعطیلی شنبه ها به جای پنج شنبه ها