مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-02اقتصادي

ایجاد بیمارستان از طریق فایناس توسط چینی ها در تبریز


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: یکی از بیمارستان ها که می خواهیم جایگزین بیمارستان مدنی و سینا تبریز شود، احداث بیمارستان جدید از طریق فاینانس هستیم که وارد یک فاینانس چینی از طریق تهاتر شده ایم تا بیمارستان اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی جنتی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 70 درصد بیمارستان های استان بالای 60 سال عمر دارند، اظهار کرد: بیمارستان ها باید تاب آوری در برابر زلزله داشته باشند از این رو یک پروژه برای جایگزینی 5 بیمارستان مطرح شده که یکی از آنها بیمارستان یک هزار تخت خوابی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره بر اینکه بیمارستان یک هزار تخت خوابی جایگزین بیمارستان امام خمینی(ره) و بیمارستان شهداست، ادامه داد: وقتی یک حادثه ای رخ می دهد باید به فکر سازه بیمارستان و غیره نباشم بلکه باید آن بیمارستان از ابتدای ساخت تمهیدات لازم را داشته باشد و تمام فکر و ذکر ما درمان در آن مرکز باشد و این هم باید به یک مطالبه مردم تبدیل شود.

وی گفت: در تبریز فقط بیمارستان امام رضا(ع) بعد از انقلاب توسط دولت ساخته شده است و یک بیمارستان کودکان 700 تخت خوابی و یک بیمارستان مبتلایان به سرطان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیمارستان از طریق فایناس توسط چینی ها در تبریز

ایجاد بیمارستان از طریق فایناس توسط چینی ها در تبریز