مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-22سياسي

دفاع مقدس رسانه بزرگ انقلاب اسلامی است


دفاع مقدس رسانه ای تاثیرگذار برای انقلاب اسلامی با هویت استکبار ستیزی، مردمی بودن و با هویت عاشورایی شد؛ دفاع مقدس عرصه ای شد برای زیست اخلاقی که در صحنه عمل خود را نشان داد.

- ایسنا/قم امام جمعه قم بیان کرد: دفاع مقدس رسانه ای تاثیرگذار برای انقلاب اسلامی با هویت استکبار ستیزی، مردمی بودن و با هویت عاشورایی شد؛ دفاع مقدس عرصه ای شد برای زیست اخلاقی که در صحنه عمل خود را نشان داد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه 31 شهریورماه که در مصلی قدس قم برگزار شد، عنوان کرد: پیامبر(ص) می فرمایند: تا زمانی که مردم امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنند و در کارهای نیک و تقوا به یاری هم بشتابند در خیر و سعادت خواهند بود اما اگر چنین عمل نکردند و امر به منکر در جامعه گسترش پیدا کرد برکت از جامعه گرفته می شود و لذا هر چه مردم نصرت بطلبند یاوری برای آن ها پیدا نخواهد شد .

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، غفلت را به عنوان یکی از موانع سعادت انسان مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: انسانی که از خدا، خویشتن خویش و محیط پیرامون و جامعه خود غافل باشد نمی تواند به سعادت برسد.

وی افزود: یکی از علامت های غفلت عبرت نگرفتن از روزگار است؛ اگر حادثه ای در جامعه و دنیا رخ می دهد انسان باید آن را مایه عبرت قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس رسانه بزرگ انقلاب اسلامی است

دفاع مقدس رسانه بزرگ انقلاب اسلامی است