مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 00:202023-08-28فرهنگي

تقویت بنیه رسانه ای کردستان از اولویت هاست


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توانمندسازی بنیه رسانه ای کردستان در زمینه های مختلف اعم از آموزش در بخش های مختلف و حمایت از فعالان رسانه ای از اولویت هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشاد مهدی پور دوشنبه شب در اختتامیه سومین جشنواره رسانه های کردستان در سنندج اظهار کرد: در کردستان مفهوم پیوستگی و انسجام کاملاً حس و تأثیر تنوع فرهنگی بیشتر درک می شود.

وی افزود: در طول تاریخ با استفاده از تنوع فرهنگی کیان کشور حفظ شده است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کردستان استانی فرهنگی است و سالانه رخدادهای فرهنگی و هنری زیادی در این استان اتفاق می افتد و مورد استقبال قرار می گیرد.

مهدی پور تصریح کرد: توانمندسازی بنیه رسانه ای استان در زمینه های مختلف اعم از آموزش در بخش های مختلف و حمایت از فعالان رسانه ای از تکالیفی است که بر عهده ما مسئولان است.

وی افزود: دشمنان برای مخدوش کردن چهره کردستان که دارای موقعیت ملی و فراملی است، همه تلاش خود را به کار گرفته اند لذا تثبیت موقعیت فراملی کردستان امری ضروری است.

مهدی پور تصریح کرد: باید رسانه های استان کردستان تقویت شوند چرا که کردستان در ایجاد شور و نشاط و همبستگی اجتماعی یکی از استان های تأثیرگذار کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بنیه رسانه ای کردستان از اولویت هاست

تقویت بنیه رسانه ای کردستان از اولویت هاست