مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-15سياسي

برنامه ششم 7 ساله شد!


با اتمام بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق، رسیدگی به این لایحه به ایستگاه صحن رسید و بررسی آن از هفته آینده در دستورکار جلسات علنی مجلس قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور جمهوری اسلامی ایران هفت شهریور ماه در کمیسیون تلفیق به پایان رسید و قرار است بررسی این لایحه از روز دوشنبه (27 شهریور ماه) در صحن مجلس آغاز شود.

28 خرداد ماه بود که لایحه برنامه هفتم توسعه از سوی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

مجلس برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه به سرعت دست به کار شد و اولین جلسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه سوم تیر ماه با حضور 45 نماینده عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه برگزار شد.

نمایندگان این کمیسیون 17 تیر ماه و پس از بحث و بررسی و استماع گزارش برخی از وزرای دولت و همچنین رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس مرکز پژوهش های مجلس، رییس دیوان محاسبات و نقطه نظرات نمایندگان موافق و مخالف، با 27 رأی موافق، 6 رأی مخالف و 1 رأی ممتنع از مجموع 34 نماینده حاضر با کلیات لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ششم 7 ساله شد!

برنامه ششم 7 ساله شد!