مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-02اجتماعي

خدمت رسانی شبانه روزی ستاد اربعین به زائران حسینی در شیراز


ستاد اربعین در شیراز با برپایی موکب های مردمی در ورودی های این کلانشهر، به شکل شبانه روزی خدماتی را به زائران ارائه می کند.

- ایسنا/فارس ستاد اربعین در شیراز با برپایی موکب های مردمی در ورودی های این کلانشهر، به شکل شبانه روزی خدماتی را به زائران ارائه می کند.

عضو شورای شیراز شنبه 11 شهریور در خصوص ستاد اربعین شیراز به خبرنگاران گفت: ستاد اربعین با سیاست گذاری کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز در دو حیطه نظارت و خدمت رسانی شهرداری شیراز در مرز شلمچه، کربلای معلی و درون شهر شیراز فعالیت خود را آغاز کرد.

افسانه خواست خدایی گفت: این ستاد با همکاری معاونت خدمات شهری، سازمان فرهنگی، معاونت حمل ونقل، ستاد بحران، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و شهرداری مناطق هفت و چهار، موکب داران ورودی های شهر شیراز، خدمت رسانی به زائران اعم از هم وطنان و اتباع سایر کشورها که از شیراز عبور می کنند را در دستور کار قرار داده است.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر این موضوع که شهر شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام است و باید میزبانی بجا و شایسته ای در حد شأن این عنوان از زائران حسینی فراهم آورد، افزود: خدمت رسانی شهرداری شیراز و گروه های مردمی به زائران از ورودی های شهر شیراز از 10 روز گذشته آغاز شده و تا پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی شبانه روزی ستاد اربعین به زائران حسینی در شیراز

خدمت رسانی شبانه روزی ستاد اربعین به زائران حسینی در شیراز