مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:002023-08-30سياسي

صلح و آرامش با چه فاکتورهایی عملیاتی می شود؟


مدرس حوزه علمیه و دبیر بیانیه گام دوم انقلاب دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر سنجیده شدن مفهوم صلح و آرامش جهانی بنا به اقتضائات زمان، - ایسنا/خراسان جنوبی مدرس حوزه علمیه و دبیر بیانیه گام دوم انقلاب دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر سنجیده شدن مفهوم صلح و آرامش جهانی بنا به اقتضائات زمان، اظهارکرد: صلح در زمانه ما با توجه به تمام مذاهب و سلایق و احترام گذاشتن به اصول و ارزش های اسلامی و نیز در سایه وحدت معنا می یابد.

حجت الاسلام سیدرضا هاشمی، مدرس حوزه علمیه و دبیر بیانیه گام دوم انقلاب دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در گفت وگو با ایسنا گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از عوامل و راه های ایجاد آرامش و صلح در جامعه است که الزاماتی دارد.

وی با بیان اینکه باید دید چگونه می توانیم به عملیاتی کردن بندهای بیانیه برسیم، افزود: وحدت حوزه و دانشگاه از راه های تحقق این بیانیه است و اگر به این امر برسیم خواهیم توانست اصول اساسی را اجرایی کنیم.

دبیر بیانیه گام دوم انقلاب دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: وقتی یک طلبه مجهز به ابزار علم شد و از طرفی یک دانشجو و استاد دانشگاه به علوم رفتاری اسلامی احاطه پیدا کرد، آن گاه خواهیم توانست به اصل کار تحقق و سپس صلح دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و آرامش با چه فاکتورهایی عملیاتی می شود؟

صلح و آرامش با چه فاکتورهایی عملیاتی می شود؟