مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-04فناوري

ارائه ارزانترین اینترنت ایران و عراق توسط «آپتل»


کربلا، نجف یا سامرا، فرقی ندارد؛ شما وقتی در کشور دیگری حضور دارید تمایل دارید ارتباط با کیفیتی با خانواده، دوستان و همکارانتان برقرار کنید؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ارتباط ایمن، مطمئن، ارزان و با کیفیت یکی از دغدغه های مهم این روزهای زائران عتبات عالیات است.

شرکت های متعددی هم به ارائه خدمات پرداخته اند و بسته های مکالمه و اینترنتی گوناگونی را به مشتریان ارائه می کنند.

در این بین، برخی از زائران ایرانی که به زیارت عتبات مشرف می شوند به سایرین پیشنهاد می کنند که برای ارتباط بهتر و یا ارزانتر از خدمات شرکت های مخابراتی کشور میزبان استفاده کنند، اما این پیشنهاد چقدر درست است و آیا استفاده از خطوط ارتباطی کشور عراق برای زائران ارزانتر تمام می شود؟ برای پاسخ به این سوال خوب است، به چند آمار رسمی و دقیق اشاره کنیم؛ شما هم آن را بدانید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

کاربران ایرانی به صورت متوسط ماهانه 15 الی 20 گیگ و به صورت هفتگی حدود 5 گیگ اینترنت همراه مصرف می کنند؛ به صورت معمول هم، زائران در کشور عراق، یک هفته حضور دارند، پس منطقی ترین بسته  اینترنت برای زئران ایرانی حاضر در عراق، خرید بسته اینترنتی یک هفته ای است؛ به تعداد روزهایی که آنجا حضوردارند، نه کمتر و نه بیشتر! خوب حالا سوال اصلی و مهم اینجاست؛ کدام اپراتور و یا شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه ارزانترین اینترنت ایران و عراق توسط «آپتل»

ارائه ارزانترین اینترنت ایران و عراق توسط «آپتل»